sexta-feira, 25 de abril de 2014

Música do Dia

Beyoncé
Listen

Listen to the song here in my heart

A melody I start
but can't complete
Listen to the sound from deep within
It's only beginning to find release

Oh, the time has come for

my dreams to be heard
They will not be pushed
aside and turned
Into your own all
'cause you won't
Listen

Listen, I am alone at a crossroads

I'm not at home in my own home
And I've tried and tried
to say what's on mind
You should have known

Oh, now I'm done believing you

You don't know what I'm feeling
I'm more than what you
made of me
I followed the voice you
gave to me
But now I've gotta find
my own
...
Escute

• Escute a canção aqui no meu coração
• Uma melodia que comecei
• mas não consegui completar
• Escute a canção que vem do meu interior
• Ela é só o começo para encontrar a libertação

• Oh, chegou a hora de
• meus sonhos serem ouvidos
• Eles não serão postos
• de lado e transformados
• Em seus próprio sonhos,
• tudo porque você não vai
• Escutar

• Escute, estou sozinha numa encruzilhada
• Não estou em casa, na minha própria casa
• E tentei e tentei
• dizer o que tenho em mente
• Você deveria saber

• Oh, agora estou farta de acreditar em você
• Você não sabe o que estou sentindo
• Sou mais do que aquilo que você
• fez de mim
• Segui a voz que você
• me deu
• Mas agora tenho que achar a
• minha própria voz
• ...

_____________________________________________________

Supermercados Pinheirão

Nenhum comentário: